Autor |
Wiadomość |
<
OGŁOSZENIA DOTYCZĄCE SPOTKAŃ, ZLOTÓW,
~
ARCTIC COMBAT Mission
|
|
Wysłany:
Pon 16:32, 08 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Team 6th Forest Recon Division serdecznie wita Black Widow.
Mamy zaszczyt zaprosić Waszą ekipę na pierwszą, organizowaną przez nas imprezę, pt. "ARCTIC COMBAT Mission".
ARCTIC COMBAT Mission będzie się opierała na zasadach MCS - Milsim Combat System oraz jest tylko na zaproszenie dla poszczególnych zaprzyjaźnionych drużyn.
Wstępne informacje:
Data - 19.12.2010r.
Godzina - 9:00
Miejsce - BOWiD Koszalin, ekipy startują z dwóch stron, jedni od strony BOWiD'u, a drudzy od strony drogi na Mielno.
Ilość Team'ów - 4-5
Ilość uczestników - liczba graczy szacowana jest na ok. 50 osób.
Wejściówki od każdego gracza - 10zł. W tej cenie zapewnione będzie: Chleb, Kiełbaski, Ciepła herbata, kawa, napoje, pamiątki dla każdego gracza oraz gadżety do rozlosowania.
Zaproszone drużyny:
-Cannabis Commando Koszalin
-75th Rangers Regiment Koalicja Północ Koszalin
-Team Wściekłe Bobry
-Tem 20/30/40 SŁAWNO/DARŁOWO/SŁUPSK
-RROK Navy Seals Koalicja Północ Koszalin
-SHAFT AT Ustka
-Black Widow
Organizator:
6th Forest Recon Division
Sponsoring:
Military Shop Karwice
Militariat Koszalin
SuperPower fajerwerki
Podczas imprezy będzie działał sztab, w którym obecni będą organizatorzy.
Podczas rozgrywki, team 6th Forest Recon Division będzie "przeszkadzał" wszystkim ekipom w zdobywaniu punktów oraz sprawdzał czujność działających drużyn.
Chcielibyśmy prosić o informacje czy Black Widow są zainteresowani imprezą?
Pozdrawiamy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 19:49, 08 Lis 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Wstępnie jak najbardziej. Daj jakiś termin do kiedy ewentualnie się określić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 22:22, 08 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Pracujemy nad mechaniką gry i sponsoringiem, a tego typu informacje będa potrzebne tak na początku grudnia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 9:23, 09 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Witam.
Team 6th Forest Recon Division przesyła pierwsze informacje dotyczące ARCTIC COMBAT Mission:
Harmonogram:
5:30 - zbiórka 6th Forest Recon Division
6:00 - przygotowanie terenu przez organizatorów (sztab, oznaczenia terenu itp.)
9:00 - przyjazd uczestników
9:20 - odprawa, przekazanie map i rozkazów dowódcom (obie strony konfliktu rozpoczynają z dwóch przeciwnych stron terenu, w obu miejscach startu będą organizatorzy, którzy przekażą rozkazy i wytłumaczą wszystko)
9:45 - start rozgrywki
15:00 - zakończenie działań w terenie
15:20 - ognisko, herbata, kiełbachy
15:45 - podliczenie punktów i rozdanie nagród oraz pamiątek drużynom
18:00 - zakończenie imprezy
Dzisiaj wstawię mapę terenu działań, bo na razie nie mogę ze względu na zabezpieczenia forum.
Niedługo kolejne informacje dotyczące imprezy.
Pozdrawiamy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Śro 21:05, 10 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 19:45, 09 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Mapa terenu działań:
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Wto 19:45, 09 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 22:49, 09 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Witam.
Przesyłamy pierwsze wytyczne dotyczące mechaniki gry.
1. Podział na strony i pierwsze zadania.
Wszystkie uczestniczące drużyny zostaną podzielone na dwie strony konfliktu w początkowej fazie gry. Po wykonaniu pierwszych zadań, stosunki pomiędzy team'ami w poszczególnych stronach psują się i frakcje się rozpadają. Od tej chwili każdy team działa sam przeciwko każdemu.
2. Klasyfikacja końcowa.
Klasyfikacja drużyn jest zależna od ilości zdobytych artefaktów i ilości wykonanych zadań.
Każda z drużyn może zdobyć maksymalnie 5 artefaktów oraz wykonać maksymalnie 7 zadań. Za każdy zdobyty artefakt przyznawane jest 10pkt., a za każde zadanie wykonane w 100% przyznawane jest 5pkt.
Maksymalnie drużyna może zdobyć 75pkt.
Uwaga!!! W paczkach mogą się znajdować instrukcje i przedmioty służące do wykonania zadania, takie paczki nie są uznawane jako artefakt.
Każda drużyna będzie miała swój indywidualny kolor paczek, których położenie zaznaczone będzie na dodatkowej mapie.
3.Zasady MCS uproszczone:
Magazynki
Replika broni zasilanej w rzeczywistości z taśmy - każdy magazynek o dowolnej konstrukcji, załadowany maksymalnie pojemnością realnego odpowiednika x2 /czyli np. 30bb w oryginale 60bb w replice/.Pozostałe repliki – real-, low- i mid-capy. hi-cap-- podczas ładowania nakręcić i wysypać pozostałą zawartość.. Magazynki bębnowe (np. CMag) lub inne dużej pojemności występujące w rzeczywistości można ładować ilością kulek jak w odpowiedniku realnym x2. Poprzez ilość "jak w odpowiedniku realnym" rozumie się kulki możliwe do wystrzelenia, więc jeśli konstrukcja magazynka powoduje, że w magazynku są kulki, których nie da się Wystrzelić (pozostają w podajniku) ilość załadowanych kulek można zwiększyć o tą wartość.Dozwolone jest przenoszenie luzem amunicji dodatkowej:
Strzelec (broń indywidualna) - 500szt.
KMista (zespołowa broń wsparcia) 1200 szt.
Strzelec wyborowy (broń snajperska) - 80 szt.
Broń krótka - 50 szt.
Niedozwolone jest doładowywanie broni innej klasy niż ta do której jest przeznaczona amunicja (np. nie można doładowywać magazynków pistoletowych; nie można doładowywać magazynków M16 z amunicji snajpera).
Pirotechnika
Zakaz używania, wyjątek stanowi saper i środki służące do niszczenia paczek. W każdej drużynie będzie wyznaczona osoba, która będzie mogła używać pirotechniki - saper. Pirotechnika zostanie rozdana przez organizatorów oraz będzie zamieszczona w paczkach jako element danego zadania. Każdorazowo po zniszczeniu paczki należy sprawdzić czy nie zostało naruszone bezpieczeństwo p.poż. Miny- Można używać min ASG na kulki lub talk, sprężynowych lub gazowych oraz min dźwiękowych. Miny dźwiękowe – odciąg nie dłuższy niż 4 m, powoduje WZW tego który uruchomił. U osób znajdujących się w odległości mniejszej niż 1m od tej która uruchomiła powoduje rany korpusu (opatruje inny gracz).
Zranienia i Opatrywanie
1 trafienie – Opatrujemy.
2 trafienie – Wyłączony z walki.
Opatrzenie rany polega na założeniu opatrunku na zranioną część ciała.
Trafione kończyny opatrujemy sami nie używając rannej kończyny, trafienia w korpus i głowę opatrzyć musi inny gracz. NIE MA MEDYKÓW. Opatrunki we własnym zakresie.
Trafienie w broń eliminuje tą broń z walki do momentu "odebrania" innej broni osobie w stanie WZW lub do czasu wyjścia gracza z respa.
Trafienie jedną serią (trafienia w odstępie nie większym niż 0,5 sek) liczone jest jako jedno trafienie.
W momencie trafienia należy upaść i wyciągnąć czerwoną szmatę. Każde kolejne trafienie nie w serii liczone jest jako oddzielne trafienie. Oznacza to przejście rannego
w stan WZW. Dopuszczalne jest użycie hasła "dostałeś" w sytuacji gdy zaskoczymy przeciwnika z bardzo bliskiej odległości (mniej niż 4 m) w sposób jednoznacznie uniemożliwiający mu obronę..
RL – Rana lekka, (kończyny) nie używa zranionej kończyny.
RC – Rana ciężka, Ranny w głowę lub korpus nie może czołgać się dalej niż 5m. Nie może krzyczeć.
WZW – nie komunikuje się w żaden sposób z innymi graczami, pada od razu po trafieniu, wyjmuje czerwona szmatę i nie podnosi się pod żadnym pozorem. Niedopuszczalne jest przemieszczanie się WZW gdy wokoło toczy się walka.
RESPAWN – na terenie rozgrywki będą rozmieszczone respawny. WZW udaje się do respawna w momencie kiedy nie ma możliwości zakłucenia rozgrywki.
Rannego lub WZW można przenosić. RL może się podpierać o kolegę i przemieszczać. RC i WZW nie może angażować się w transport swojej osoby.
Po czym dołącza do swojej ekipy. Skryte zlikwidowanie przeciwnika przy pomocy strzału z repliki patrz poniżej jak w silent kill’u.
Walka wręcz - Zlikwidowanie przeciwnika w walce wręcz następuje poprzez dotknięcie go w korpus lub głowę i wypowiedzenie słowa "zabity" – w tym momencie ofiara powinna zachować się jak przy trafieniu czyli upaść. Zabity za pomocą "silent kill'a" nie może w żaden sposób komunikować się z innymi graczami i musi pozostać na miejscu do czasu oddalenia się innych osób w okolicy lub do momentu wskazanego przez osobę, która go "zabiła" (w granicach rozsądku, nie dłużej niż 1 h, nakaz taki ma umożliwić skryte
wykonanie zadania przez osobę likwidującą np. wartownika).
Można również użyć hasła "ogłuszony" (również dotykając celu). Ogłuszona osoba jest niezdolna do komunikacji, poruszania się czy walki przez 5 min. Jeńcy W grze można brać jeńców. Jeńca można wziąć na dwa sposoby:
- poprzez ogłuszenie;
- poprzez przejęcie rannego przeciwnika i dostarczenie go do własnej bazy. Jeńcy mogą być przetrzymywani dowolną ilość czasu. Obowiązek pilnowania jeńca spada na stronę
biorącą go w niewolę. Na czas transportu jeńca można mu odebrać wszystkie przedmioty in-game (repliki, oporządzenie, amunicję). W czasie przetrzymywania w bazie przedmioty jeńca powinny być bezpiecznie zebrane w miejscu bliskim i widocznym dla jeńca. Jeńca można przeszukać (ograniczając
się do części umundurowania i oporządzenia) i skuć (jedynie z przodu, nie dozwolone jest kucie z tyłu). Jeśli jeniec się na to nie zgadza powinien o tym poinformować zatrzymujących i jednocześnie wydać wszystkie ukrywane przedmioty in-game (mapy, rozkazy) i uznaje się za "skutek" ze wszystkimi wynikającymi z tego ograniczeniami ruchowymi. W takiej sytuacji jeniec może zatrzymać swoje wyposażenie ale nie może ich w żaden sposób użyć. Jeniec nie może użyć "silent killa" ani ogłuszenia.
Pewnie nie będzie na to czasu, ale jakby nadarzyła się okazja to wiadomo jak i co.
Rozsądek
W sytuacjach niejasnych lub nieopisanych wprost w zasadach należy stosować zdrowy rozsądek.
Oznacza to NIE ułatwianie sobie i maksymalne naginanie zasad dla własnej wygody, a działanie
możliwie najlepiej symulujące rzeczywistą sytuację. Nie używamy Hasła STOP w sytuacji w której komuś coś się wydawało, a komuś innemu nie, ponieważ ma to być trening, a nie walka o złote kalesony. Zatrzymanie gry następuje tylko w przypadku naruszenia zasad bezpieczeństwa lub pojawienia się osób postronnych w zasięgu replik przy pomocy komendy „PRZERWIJ OGIEŃ” lub „CYWILE” – zależnie od sytuacji.Obowiązuje zasada ON LIMIT dotycząca ograniczeń mocowych replik.
Niedługo kolejne informacje dot. zadań.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Czw 10:18, 11 Lis 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 9:56, 11 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Zasady MCS zostały częściowo zmienione i dopracowane. Proszę o zapoznanie się z zasadami mechaniki gry w poprzednim poście.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 9:18, 18 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Lista teamów od których uzyskałem potwierdzenie i które będą na 100% obecne:
Navy Team Ustka
SHAFT AT Ustka
Black Widow Słupsk
Team 20 Słupsk
Team 30 Darłowo
Team 40 Sławno
Wściekłe Bobry Kołobrzeg
Organizator:
6th Forest Recon Division
Szykujcie się koledzy i koleżanki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 17:16, 18 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Proszę dowódcę o wyznaczenie sapera w drużynie, czyli osoby odpowiedzialnej za pirotechnikę i przesłanie tej informacji na PW wg wzoru:
Imię i Nick
Drużyna
Wiek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pią 16:19, 19 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Impreza przygotowana w 100%. Sponsoring jednej z firm załatwiony (czekamy na odpowiedź kolejnej), pirotechnika kupiona. Wywiad donosi, że niedługo rozesłane zostaną pierwsze rozkazy dla poszczególnych ekip.
P.S Powiem w tajemnicy, że 17 grudnia mam urodziny więc szykuje się ściana płaczu... Ałł...
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 22:44, 21 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Respawny
Drużyny przez pierwsze dwa zadania działają razem we frakcjach, frakcje będą dwie. Dla obu frakcji rozstawione będzie po jednym respawnie stałym. Frakcje po wypełnieniu dwóch pierwszych zadań rozpadają się i każda drużyna działa samodzielnie. Respawny początkowe stałe pozostają i służą jako szpitale neutralne dla każdego kto zginie w ich obrębie. Każda drużyna dostanie możliwość rozstawienia dwóch respawnów mobilnych w miejscach, gdzie im najlepiej pasuje. Z tego typu respawnów może korzystać tylko ten team, ktory go rozstawił i którego napis widnieje na oznaczeniu respawnu. Od każdego z respawnów stałych i mobilnych nie wolno prowadzić walk w zasięgu strzału z aeg'a.
Każdy respawn odpalany co 30 minut, np. 9:00, 9:30, 10:00, 10:30 itd.
Proszę o zabranie przez każdego uczestnika po jednym bandażu osobistym.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Nie 22:54, 21 Lis 2010, w całości zmieniany 5 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Nie 23:04, 21 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Proszę dowódcę o podanie nr tel. do niego samego, aby się skontaktować w razie konieczności podczas imprezy. Numer poproszę na PW.
Dla każdej ekipy rozdane zostaną dwie dokładne mapy terenu, jedna zalaminowana, a druga bez laminatu. Oprócz tego, link do mapki niedługo pojawi się na forach. UWAGA!!! Dla każdej drużyny będzie inna mapa, ponieważ od razu zaznaczone na niej będą artefakty do zdobycia. Na forach podana zostanie mapka poglądowa na teren z zaznaczonymi głównymi punktami orientacyjnymi.
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 18:43, 22 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Przypominam o informacjach od dowódcy na temat sapera i jego nr telefonu.
Zachęcam do przeczytania artykułu o imprezie na portalu Koalicji Północ oraz obejrzenia zawartego w nim trailer'a.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oprócz tego przesyłam oficjalną mapę terenu z zaznaczonymi na niej najważniejszymi punktami orientacyjnymi.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jacek1246 dnia Pon 22:44, 22 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 22:26, 22 Lis 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
mapka chyba zniknęła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 22:46, 22 Lis 2010
|
|
|
Private 1st Class
|
|
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
FRAKCJE
BLACK SOLDIERS:
NAVY TEAM USTKA
SHAFT ASG TEAM USTKA
TEAM 20 SŁUPSK
TEAM 30 DARŁOWO
TEAM 40 SŁAWNO
WHITE SOLDIERS:
75TH RANGERS RGT KOSZALIN
WŚCIEKŁE BOBRY KOŁOBRZEG
BLACK WIDOW SŁUPSK
NAVY SEALS KOSZALIN
Frakcja BLACK SOLDIERS startuje od strony BOWiDu, natomiast frakcja WHITE SOLDIERS startuje od strony drogi na Mielno.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|