Autor |
Wiadomość |
<
OGŁOSZENIA DOTYCZĄCE SPOTKAŃ, ZLOTÓW,
~
FREEDOM FIGHTERS 2 31.01.2010
|
|
Wysłany:
Wto 23:28, 12 Sty 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Opis pobrano ze strony RATS Słupsk:
Proszę adminów for o pozwolenie na używanie czerwonego koloru
BARDZO WAŻNE !!!
1) Zakładka na stronie spotkania (do której link poniżej) o nazwie REJESTRACJA NA ZLOT jest tylko i wyłącznie dla osób, które zdecydują się na uczestnictwo w FF2 ! Jednym słowem mówiąc - NIE chcesz uczestniczyć to się nie rejestruj i NIE rób syfu na liście chętnych ! Rejestracja przebiega podobnie jak byście to robili na większości for internetowych. Proszę aby podczas rejestracji wpisywać swój nick oraz nazwę teamu jako wyraz połączony łącznikiem dolnym czyli " _ " np.
ZOFIA_ZHP
Ułatwi nam to w ostatecznej fazie podział na teamy oraz księgowanie wpłat.
2) W lewym górnym rogu stronki o FF2 znajdziecie linki: SCENARIUSZ, MAPA, INFORMACJE, REJESTRACJA NA ZLOT. Co jakiś czas będą się pod nimi pojawiać nowe info. Póki co UDOSTĘPNIAMY tylko : kawałek scenariusza [ na tą chwilę mogą być dla Was niejasne te wycinki lecz w miarę przypływu kolejnych wiadomości wszystko poukłada się Wam jak należy Smile ] oraz link informacje.
BARDZO PROSZĘ O PRZECZYTANIE tego co jest pod linkiem INFORMACJE.
3) Jak tylko na stronie pojawią jakieś neewsy, będziemy informować na Waszych forach iż doszło coś nowego do przeczytania. Już wkrótce mały video filmik wprowadzający w klimat FF2
4) Podobnie jak w FF 1, w grze udział będą brali medycy a system trafień obsługiwać będą karty losowane przez każdego uczestnika na odprawie. Oczywiście tak jak poprzednio będą bardzo uproszczone lecz nieco zmodyfikowane w porównaniu z poprzednią edycją.
WAŻNE:
Freedom Fighters 2 to NIE MILSIM mimo iż wiele jego elementów będzie go przypominało.
5) Uczestnicy tacy jak BOREK lub CZARNY - dla Was nasze drzwi zawsze są otwarte i wchodzicie bez specjalnych zaproszeń, dotrzymując oczywiście wszelkich wymogów, reguł rejestracji itp, które są zawarte w linku INFORMACJE
6) Więcej info już wkrótce
Póki co ...... ENJOY !
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 23:29, 12 Sty 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Oczywiście jeśli nic się nie wydarzy niesamowitego to ja jadę. Już się zarejestrowałem i reszta Squadu też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 8:34, 20 Sty 2010
|
|
|
Private
|
|
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk Płeć:
|
|
Cieszę się, że będę mogła z Wami jechać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 10:11, 20 Sty 2010
|
|
|
|
Przypominam, że 22.01.2010 mija termin zaksięgowania wpłat (więc wpłatę trzeba zrobić co najmniej dzień wcześniej). Po tym czasie nawet jeśli ktoś zgłosił akces i jest na liście a wpłata nie rozpisze się Milo (RATS) wykreśli z uczestnictwa
Kurcze zapomniałem się zalogować. Poniżej dane do przelewu 10zł:
KAMIL SEWERYN
76-200 SŁUPSK
ul. SYGIETYŃSKIEGO 7/7
nr konta: 38 1940 1076 5448 6513 0000 0000
w tytule: NICK_TEAM FF2
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Śro 10:34, 20 Sty 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
powyżej zapodałem dane do przelewu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pią 10:23, 22 Sty 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Wstępnie impreza zaczyna się o 8:30!
Olo my będziemy na miejscu o 6:30 (tak ustaliłem z Kamilem). Umówimy się z nimi pod Castoramą i polecimy na miejsce. Później podskoczysz po resztę
Poniżej trochę danych dotyczących rozgrywki:
1) KIlka istotnych informacji dotyczących rozgrywki
1. System trafień będzie się opierał na bardzo uproszczonych kartach. Każdy uczestnik wylosuje na odprawie po dwie takie karty. Do czynienia będziemy mieli jedynie z raną lekką i raną śmiertelną. Oczywiście ran śmiertelnych będzie jedynie kilka. Karty będą znajdowały się w kopertach, zabezpieczonych pieczątką przed wcześniejszym otworzeniem.
a) W momencie trafienia - ranny musi usiąść na ziemi w miejscu gdzie został trafiony, położyć replikę z boku i wołać hasło: MEDYK ! Dopiero "uleczony przez medyka" może podnieść się i walczyć dalej (na czym polega i jak przebiega uleczenie - znajdziecie niżej). W przypadku drugiego postrzału, zasada jest identyczna. W przypadku trzeciego, gracz kończy grę, kieruje się do obozu OFF GAME i zaczyna celebrację przy ognisku.
b) Medyk - Organizator zastrzega sobie możliwość wyboru spośród graczy dwóch stron wybranie po 4-ech osób, które pełnić będą funkcję medyka w trakcie całej rozgrywki. UWAGA !!! Medyk nie strzela ani nikt nie strzela do medyka. Mimo tego faktu, z doświadczenia po FF1 uważam, że jest to jedna z najlepszych "fuch" w całej rozgrywce. Medyk po hasle trafionego podbiega do niego odbiera kopertę , otwiera ją i odczytuje jaka znajduje się w niej rana. Jeżeli jest to rana lekka to bandażuje rękę trafionego a ten podnosi się z ziemi i wraca do walki. Jest to bardzo ważna funkcja w całej rozgrywce i dlatego osoby wyznaczone jako medycy, powinny jak najbardziej przyłożyć się do swojego zadania. Medycy będą oznaczeni opaskamii z czerwonym krzyżem, które będą widniały na ramieniu.
W tym miejscu proszę wszystkich aby każdy przygotował i zabrał ze sobą po 2 KAWAŁKI BANDAŻA
c) FF2 jest grą nieprzewidywalną. Podobnie jak na FF1 może dojść do sytuacji, że po 10 minutach rozgrywki, gracz, który został trafiony wyciągnie jako pierwszą kopertę - ranę śmiertelną. W tym przypadku, niestety ale gra dla niego się kończy i może udać się do obozu OFF GAME
d) FF2 nie zakłada ograniczeń amunicyjnych jak i mocowych replik
e) Zadania i cele dla jednej i drugiej drużyny zostaną ogłoszone w dniu samej rozgrywki. Dodam jednak, że nie ma narzuconych etapów i punktów, które trzeba po kolei zdobywać. Cały plan ataku/obrony i kolejności wykonywania zadań będzie spoczywał na pomyśle i działaniach dowódców drużyn oraz ich żołnierzy.
f) Pojazdy - na terenie walk będzie poruszało się auto terenowe (na 90% temat mamy już dograny), które będzie symbolizowało BWP. Z auta będzie można prowadzić ostrzał (ilość osób w aucie ograniczona i zostanie dokładnie określona na odprawie). Do auta jednak strzelać nie będziemy mogli ! Za to będzie możliwość aby je przechwycić używając do tego małej petardki, którą trzeba będzie trafić w określony cel na aucie (dokładnie wytłumaczę wszystko na odprawie, jak już będę wiedział, że na 100% będziemy takim pojazdem dysponowac)
Drugim pojazdem będzie Quad. Mój mały pierdziel firmy Kymco będzie służył dla mnie i Grzebienia jako środek transportu po terenie całej rozgrywki. W żaden sposób nie będzie on wykorzystywany w ramach samej gry. Będziemy na nim zaglądać do Was i od czasu do czasu podawać informacje o obozie przeciwnym. Uwaga ! Podawane przez nas informacje, mogą być prawdziwe ale równie dobrze fałszywe. To od Was będzie zależeć czy się nimi zasugerujecie czy też nie.
g) Milo i Grzebień - jako organizatorzy nie będziemy brali udziału w grze a jedynie kontrolowali cały przebieg oraz spełniali funkcję, którą opisałem powyżej.
h) Wśród jednego z Teamów będzie znajdował się zdrajca. Nie powiem kto to. W pewien określony sposób w odpowiednim momencie dołączy do drużyny przeciwnej i razem z nią będzie walczył do końca rozgrywki.
2) DODATKI:
a) O godzinie 14.30 kończymy imprezę "kulkową" i zaczynamy "szklaną". Wszyscy o tej godzinie. Bez znaczenia czy scenariusz się skończy czy też nie, musi pojawić się w obozie OFF GAME. O tej godzinie będziemy spożywać gorącą grochówę i herbatkę. Godzina ta jest bardzo ważna, gdyż firma cateringowa po wydaniu zupy się zwija (nie mój wymysł - no cóż, trzeba się dostosować). Przez cały dzień, od samego rana dla uczestników będzie dostępna darmowa kiełbacha na ognisko i chleb.
b) Alkohol - każdy zapewnia we własnym zakresie i oczywiście jego spożywanie dozwolone jest tylko dla osób powyżej 18-ego roku życia.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Darecki dnia Pią 10:30, 22 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 16:33, 25 Sty 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Ustalony juz został podział na grupy:
PostWysłany: Pon 16:08, 25 Sty 2010 Temat postu: Odpowiedz z cytatem
Podział na TEAMY:
GRUPA BIAŁYCH (Wojska amerykańskie):
doMinika_RATS
DUCHU_RATS
Yosho_RATS
Terenowy
barracuda_SPZ
eldarion_SPZ
Kacper_SPZ
MILLER44_spz
Sezamek_SPZ
Skaut_SPZ
SPZ_CzarnY
Zwierzu_SPZ
OBER_SPZ
G_ustli_K - UN
kingerx_UN
Piotras_UN
xsero_UN
Felix_T20
chris_T20
Lost_Team20
Ranger_Team20
OLO_BLACK WIDOW
DARECKI_BLACK WIDOW
Nansze_Black Widow
marine
mariusz
martin_GTS
Basajew_SPZ
Baron_SPZ
Kiler_UN
Sokol_UN
Marysia_SPZ
DOWÓDCY BIAŁYCH: KACPER (SPZ) oraz GUSTLIK (UN)
GRUPA NIEBIESKICH (Wojska partyzanckie):
borek_got
arreis_got
Dantee_KPM
Daro_KPM
fubar_kpm
GRUBY_KPM
GULI_KPM
Marcja_KPM
Mario75_KPM
Mike KPM
renifer181_KPM
Sebi_KPM
SKURA-KPM
szuwi-KPM
Czujny-13PBP
Demon13PBP
Jacho_13PBP
Junior_13PBP
Muniek_13PBP
Razzor 13PBP
seba_13PBP
starszy_13PBP
Szmitek_13PBP
edie_Shaft
pychu87_ Shaft
Yena - Shaft
tony_SHAFT
raven_PantheraLebork
Technofilia_Pantera Lębork
klapi_Pantera Lębork
biko_Panthera Lębork
Bezel_LGR
Fidello
Michael_Shaft
Michal
Marcin_NaVY Team
Ruczi_Navy Team
Mionsk_LGR
Chris73_Navy Team
Piorun_Navy Team
Domar_LGR
Giger_got
Dymek_got
DOWÓDCY NIEBIESKICH: STARSZY (13PBP) oraz RAVEN (Panthera Lębork)
No losowanie dla Nas niezłe jesteśmy w doborowym towarzystwie. Co wcale nie znaczy że w przeciwnej grupie nie ma super ludków
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 20:01, 25 Sty 2010
|
|
|
Private
|
|
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SPZ Płeć:
|
|
No no widze walczymy po jednej stronie ehhh zaluje ;P nie no, joke, fajnie ejst miec was w wesolej kompani ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Pon 20:40, 25 Sty 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
i wzajemnie Ober, wzajemnie he he
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 11:12, 26 Sty 2010
|
|
|
Private
|
|
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk Płeć:
|
|
Już nie mogę się doczekać niedzieli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 15:27, 26 Sty 2010
|
|
|
Private
|
|
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SPZ Płeć:
|
|
hehe ja tez czekam na nia bardzo w koncu wyprobuje jak spisuje sie moj AIMS custom ;D
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ober dnia Wto 15:28, 26 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Wto 22:01, 26 Sty 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Garść dodatkowych informacji od Milo:
PIROTECHNIKA:
* możecie posiadać własne dymy
* możecie posiadać granaty z grochem
Proszę oczywiście jak zawsze o umiar i nieprzesadzanie. To nie konkurs na najgęstszy dym. Inną pirotechnikę, potrzebną do rozgrywki, dostarczy organizator
GODZINA I MIEJSCE SPOTKANIA:
Spotykamy się przy wjeździe na były, słupski Poligon. Tam zostawiamy auta i mamy do przejścia kilka metrów do obozu offgame, gdzie odbędzie się odprawa. Na miejscu od godziny 8.15 będą czekali na Was ludzie, którzy będą kierować na obóz offgame oraz proponować ewentualne miejsce na zaparkowanie auta. Proszę kierowców o ustawianie się z głową i nie tarasowanie głównej drogi dojazdowej do miejsca odprawy( auto cateringowe musi mieć przejazd ). Poza tym im dalej auta będą ustawione od miejsca rozgrywki tym lepiej Wink
Odprawa w obozie offgame rozpoczyna się o 8.45. Najpierw kilka słów do wszystkich a później poproszę jedynie dowódców aby rozdzielić i przedstawić im zadania, o których dowiecie się bezpośrednio od nich. W tym czasie pozostałych graczy będziemy znakować taśmami - białą i niebieską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
Wysłany:
Czw 23:13, 11 Lut 2010
|
|
|
Administrator
|
|
Dołączył: 03 Gru 2009
Posty: 839
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
|
Zamykam temat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|